blog

Devasa Bir Orgazm İçin 10 Yiyecek

Devasa Bir Orgazm İçin 10 Yiyecek

Eğer hala ‘seks dostu’ bir tabak oluşturmak için doğru malzemeleri arıyorsanız, işte orgazmı kolaylaştıran yiyeceklerin listesi!

Sizi seksten uzak tutan doruğa ulaşma sorunları mı? Orgazma ulaşmak sizin için bir hayal mi? Zor tatmin olma becerinizin başlıca nedeni tabağınızda yatan şey olabilir. Beslenme uzmanları bu durumu şöyle açıklıyor: “İyi seks olarak özetlenebilecek her şey, büyük ölçüde vücudunuzun kan dolaşımına bağlıdır, bu da tükettiğiniz gıda tarafından yapılır veya bozulur. Vücutta kanın uygun şekilde pompalanmasını kolaylaştıran gıdalar cinsel gücünüzü artırır.”

Öyleyse, hala ‘seks dostu’ bir tabak oluşturmak için doğru malzemeleri arıyorsanız, işte orgazmı kolaylaştıran yiyeceklerin listesi!

1. Yeşile dönün

Siz hala Temel Reis’in kutu kutu ıspanağı öylesine mi yutuverdiğini düşünüyorsunuz! Ispanağı doğal Viagra olarak etiketlersek yanlış olmaz. Bu yeşil yapraklı sebze cinsel faydalarla yüklüdür. Vücutta seks hormonlarının üretiminde önemli bir katalizör olan E Vitamini açısından zengindir. Ayrıca kadınlık hormonu östrojenin üretimini kolaylaştıran manganez açısından da zengindir. Magnezyum eksikliği aynı zamanda bir kadının doğurganlık düzeylerini de etkiler. Ayrıca tüm yeşil yapraklı sebzeler, erkeklerin libido ve sperm üretim nitelikleriyle bilinen çinko ile de yüklüdür.

2. Doğurganlık tohumları

Keten tohumu, kabak çekirdeği, soya fasulyesi, nohut ve ay çekirdeği gibi tohumlar da yine cinsel hormonların dostudur. Her gün bir yemek kaşığı keten tohumu tüketmek vücuttaki testosteron seviyesini artırmaya yardımcı olur. Bu tohumlar, hormon seviyelerini etkileyen ve cinsel dürtünün düşmesine neden olan Omega 3 yağ asitleri bakımından zengindir. Kabak çekirdeği ayrıca çinko açısından da zengindir. Çinko testosteron üretmek için gerekli bir mineraldir.

3. Doruklara ulaşmak için Deniz ürünleri

Suda yaşayan canlılara karşı bir tiksintiniz varsa, onları sevmeye başlasanız iyi olur, çünkü onlar sorunsuz bir yelkenli seks sürüşünü garanti eder. İster balık ister istiridye olsun içlerinde harika bir seks ilacı var! Balık, metabolizmanızı ateşleyen ve sizi zinde tutan Omega-3 yağ asitleri açısından zengindir. Ayrıca beynin zevk sistemini uyaran dopamin hormonunu da artırdığı tespit edilmiştir. Hatta, doğurganlıkla bağlantılı B vitamini bile içerir. Afrodizyak özellikleriyle bilinen istiridyeler, prostat bezini besleyen ve erkeklerde testosteron üretimini artıran en zengin çinko kaynağıdır.

4. Çerezlere yumulun!

Her türlü kuruyemiş, seks yaparken dayanıklılığınızla doğru orantılı bir enerji sağlar. Bu nedenle, badem, antep fıstığı, ceviz, yerfıstığı vb. dahil olmak üzere günlük fındık dozunuzu tüketmekten çekinmeyin. Sonuçta, dayanıklılık ve enerji, tatmin edici bir cinsel yaşamın arkasındaki itici güçtür.

5. Meyveli Zevk

Tüm meyveler, özellikle C vitamini açısından zengin olanlar, cinsel doyumlarda hayati olabilir. Vücudun cinsel organları ince ayarlı tutmak için C vitaminine ihtiyacı var. Testler, günde 500-1.000 miligram C vitamini tüketmenin üretilen sperm sayısını ve kalitesini artırdığını ortaya koyuyor”. Turunçgiller, özellikle kivi, frenk üzümü ve çilek bu kategoriye giren bazı meyvelerdir.

6. İlişkinizi Baharatlayın!

Doğru tür baharatlar sadece damağınızı değil, yatak odanızı da renklendirir. Acı biber, kırmızı biber ve zencefil kan dolaşımını hızlandırıyor. Bu nedenle, çarşafların arasında bir şeyler planlamadan önce biraz baharatlı yiyeceklere dalın.

7. Bitter çikolata

Çikolatalara, özellikle de daha koyu çeşitlere aşık olmak için başka bir nedeniniz var. Araştırmalar, her gün çikolata yiyen kadınların cinsel olarak daha tatmin edici bir cinsel yaşam sürdüğünü ortaya koyuyor. Çikolata, gevşeme, sarhoşluk ve zevk duygularını tetikleyen fenetilamin adı verilen bir kimyasal içerir. Bu, ruh halini yükselten, stresi azaltan serotonini serbest bırakır ve fiziksel temas isteklerini uyarır ve engellemeleri azaltır. Bu nedenle, bir süre stressten kaçının ve her gün bir veya iki parça bitter çikolata yemekten çekinmeyin.

8. Muz

Muz harika bir seks yemeğidir. Muz, karbonhidratları enerjiye dönüştüren zengin bir B vitamini kaynağı olduğu için yatak odasında size dayanıklılık sağlamak için idealdir. Ayrıca vücudunuzun testosteron gibi seks hormonları üretmesine yardımcı olur. Harekete geçmeden birkaç saat önce bir muz yemek sizi motive edebilir!

9. Zeytinyağı

Kadınlarda orgazm endişesi, testosteron hormonunun üretimini tetikleyen zeytinyağında cevap buluyor. Bu hormonun eksikliği, arzu ve cinsel zevk eksikliğine ve orgazma ulaşamamaya neden olabilir. Bu nedenle, zeytinyağı gibi tekli doymamış yağlar konusunda liberal olun.

10. Sarımsak

Yine de bu harika seks güçlendiriciyi uyguladıktan sonra ateşli bir harekete geçmeden önce nefesinize özellikle dikkat etmeniz gerekecek, ancak yemeklerde düzenli olarak sarımsak tüketimi, cinsel becerinizde belirgin bir fark yaratabilir.

Blog'tan

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir